SERIA 6C, INNOWACYJNY WYGLĄD, WYSOKI KOMFORT I WYDAJNOŚĆ.
Seria 6C jest następcą Powermondiala. W jej skład wchodzą 2 modele napędzane nowymi silnikami FPT NEF o pojemności 4,5 l i mocy 111 i 121 KM. Silnik spełnia normę Tier 4 Interim dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu SCR (selektywna redukcja katalityczna). System Dual Power pozwala zwiększyć moc silnika do 121 i 133 KM w transporcie lub w przypadku używania wałka WOM. Seria 6C ma nową stylistykę tak jak pozostałe nowe ciągniki z rodziny Landini. Ciągnik ma bardziej kompaktową budowę i nowoczesną czterosłupkową kabinę zapewniającą wysoki komfort pracy. Główne parametry techniczne Seri 6C to 3-stopniowa przekładnia Powershift 36+12, elektrycznie sterowany tylny podnośnik o udźwigu 5400 kg oraz WOM z 4 prędkościami w opcji. Układ hydrauliczny o całkowitym wydatku 110 l/min. Ciągnik może być opcjonalnie wyposażony w amortyzowaną przednią oś i kabinę co pozwala zwiększyć komfort pracy.
TIER 4 INTERIM FPT-NEF SILNIK Z SYSTEMEM SCR
Ciągniki Seri 6C napędzane są przez czterocylindrowe, 6 zaworowe silniki FPT-NEF o pojemności 4,5 l z turbo i systemem wtrysku Common Rail, które zapewniają maksymalną moc 121 i 133 KM. Zoptymalizowany system wtrysku paliwa oraz zwiększona efektywność spalania w połączeniu z systemem SCR pozwalają dostarczyć wysoką moc i moment obrotowy przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa. System Dual Power automatycznie zwiększa moc i moment obrotowy silnika w ciężkich warunkach pracy lub w transporcie. Maska otwiera się szeroko co zapewnia łatwy dostę do komory silnika podczas codziennej obsługi i konserwacji
6-120 C |
6-130 C |
|
Silnik TIER 4 INTERIM / STAGE 3B |
NEF 4 cyl |
NEF 4 cyl |
Elektroniczny wysokociśnieniowy system Common Rail | ||
Chłodnica powietrza (intercooler) turbo / typu powietrze-powietrze | ||
Maksymalna moc silnika ISO |
111/82 |
121/89 |
Maksymalna moc silnika ISO z DUAL POWER |
121/89 |
133/98 |
Obroty znamionowe [obr/min] |
2200 |
2200 |
Maksymalny moment obrotowy z DUAL POWER |
498 |
542 |
Predkość obrotowa obr/min silnika przy max momencie obrotowym z DUAL POWER |
1500 |
1500 |
Średnica cylindra / skok tłoka w [mm] |
104 / 132 |
104 / 132 |
Pojemność silnika/ liczba cylindrów/ liczba zaworów |
4500 / 4 / 16 |
4500 / 4 / 16 |
Układ wydechowy oparty na technologii SCR (selektywnej katalitycznej redukcji) [cm3] | ||
Pojemność zbiornika AdBlue [l] |
25 |
25 |
Pojemność zbiornika paliwa [l] |
180 |
180 |
Klucz: – standard
T-TRONIC PRZEKŁADNIA Z PRZYCISKIEM WYSPRZĘGLAJĄCYM
Przekładnia T-TRONIC oferuje 36 przełożeń do przodu ( 3 zakresy, 4 biegi, 3 półbiegi zmieniane pod obciążeniem) i 12 przełożeń do tyłu. Zmiana biegów odbywa się poprzez wciśnięcie przycisku sprzęgła w dźwigni zmiany biegów. W opcji dostępna jest przekładnia z biegami pełzającymi 48+16. Przycisk sprzęgła oraz elektrohydrauliczny rewers pozwala zmieniać biegi oraz kierunek jazdy bez używania pedału sprzęgła. Przekładnia T-TRONIC posiada również tryb Eco Forty który zapewnia prędkość 40 km/h przy 1900 obr/min co daje nam niższe zużycie paliwa i niski poziom hałasu.
NOWA KABINA MASTER CLASS – BEZKONKURENCYJNA WIDOCZNOŚĆ I KOMFORT
Nowoczesna, czterosłupkowa konstrukcja z płaską podłogą oraz w kabinie Master Class oferuje łatwy dostęp do fotela kierowy oraz doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Komfortowe stanowisko pracy zapewnia wielopozycyjny pneumatyczny fotel i regulowana kierownica. Główne elementy sterujące zintegrowane są na prawej konsoli dla ułatwienia obsługi. Wnętrze wykończone jest w nowoczesnym i eleganckim stylu i charakteryzuje się wysoką jakością wykonania. Doskonałe wyciszenie wraz z klimatyzacją zapewniają komfortowe warunki pracy przez długie godziny. W opcji dla podniesienia komfortu pracy dostępna jest kabina amortyzowana. Okno dachowe zapewnia doskonałą widoczność podczas pracy z ładowaczem czołowym. 14 potężnych świateł halogenowych zapewnia doskonałe oświetlenie podczas pracy w nocy.
WYSOKO WYDAJNY UKŁAD HYDRAULICZNY
Nowy wydajny układ hydrauliczny o całkowitym wydatku 110 l/min. Umożliwia obsługę do 5 zaworów. W standardzie 3 pary hydrauliczne + wolny powrót. W opcji możliwość zastosowanie 5 par hydraulicznych.
6- 120 C |
6-130 C |
|
Opony – przód |
440/65R28 |
440/65R28 |
Opony – tył |
540/65R38 |
540/65R38 |
Długość 4WD [mm] |
4400 |
4400 |
Rozstaw osi 4WD [mm] |
2540 |
2540 |
Minimalna szerokość [mm] |
2056 |
2056 |
Wysokość z kabiną [mm] |
2805 |
2805 |
Prześwit [mm] |
420 |
420 |
Waga (bez balastu) kg |
4700 |
4700 |
Podane dane techniczne mają charakter informacyjny. Firma AMG, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.