SERIA 6C

SERIA 6C, INNOWACYJNY WYGLĄD, WYSOKI KOMFORT I WYDAJNOŚĆ.

Serie 6C

Seria 6C jest następcą Powermondiala. W jej skład wchodzą 2 modele napędzane nowymi silnikami FPT NEF o pojemności 4,5 l i mocy 111 i 121 KM. Silnik spełnia normę Tier 4 Interim dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu SCR (selektywna redukcja katalityczna). System Dual Power pozwala zwiększyć moc silnika do 121 i 133 KM w transporcie lub w przypadku używania wałka WOM. Seria 6C ma nową stylistykę tak jak pozostałe nowe ciągniki z rodziny Landini. Ciągnik ma bardziej kompaktową budowę i nowoczesną czterosłupkową kabinę zapewniającą wysoki komfort pracy. Główne parametry techniczne Seri 6C to 3-stopniowa przekładnia Powershift 36+12, elektrycznie sterowany tylny podnośnik o udźwigu 5400 kg oraz WOM z 4 prędkościami w opcji. Układ hydrauliczny o całkowitym wydatku 110 l/min. Ciągnik może być opcjonalnie wyposażony w amortyzowaną przednią oś i kabinę co pozwala zwiększyć komfort pracy.

 

TIER 4 INTERIM FPT-NEF SILNIK Z SYSTEMEM SCR

Ciągniki Seri 6C napędzane są przez czterocylindrowe, 6 zaworowe silniki FPT-NEF o pojemności 4,5 l z turbo i systemem wtrysku Common Rail, które zapewniają maksymalną moc 121 i 133 KM. Zoptymalizowany system wtrysku paliwa oraz zwiększona efektywność spalania w połączeniu z systemem SCR pozwalają dostarczyć wysoką moc i moment obrotowy przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa. System Dual Power automatycznie zwiększa moc i moment obrotowy silnika w ciężkich warunkach pracy lub w transporcie. Maska otwiera się szeroko co zapewnia łatwy dostę do komory silnika podczas codziennej obsługi i konserwacji

 

6-120 C

6-130 C

Silnik TIER 4 INTERIM / STAGE 3B

NEF 4 cyl
CR TAA

NEF 4 cyl
CR TAA

Elektroniczny wysokociśnieniowy system Common Rail

standard

standard
Chłodnica powietrza (intercooler)  turbo / typu powietrze-powietrze standard

standard

Maksymalna moc silnika ISO

111/82

121/89

Maksymalna moc silnika ISO z DUAL POWER

121/89

133/98

Obroty znamionowe [obr/min]

2200

2200

Maksymalny moment obrotowy z DUAL POWER

498

542

Predkość obrotowa  obr/min silnika przy  max  momencie obrotowym z DUAL POWER

1500

1500

Średnica cylindra / skok tłoka w [mm]

104 / 132

104 / 132

Pojemność silnika/ liczba cylindrów/ liczba zaworów

4500 / 4 / 16

4500 / 4 / 16

Układ wydechowy oparty na technologii SCR (selektywnej katalitycznej redukcji) [cm3] standard standard
Pojemność zbiornika AdBlue [l]

25

25

Pojemność zbiornika paliwa [l]

180

180

Klucz: standard – standard

T-TRONIC PRZEKŁADNIA Z PRZYCISKIEM WYSPRZĘGLAJĄCYM

Przekładnia T-TRONIC oferuje 36 przełożeń do przodu ( 3 zakresy, 4 biegi, 3 półbiegi zmieniane pod obciążeniem) i 12 przełożeń do tyłu. Zmiana biegów odbywa się poprzez wciśnięcie przycisku sprzęgła w dźwigni zmiany biegów. W opcji dostępna jest przekładnia z biegami pełzającymi 48+16. Przycisk sprzęgła oraz elektrohydrauliczny rewers pozwala zmieniać biegi oraz kierunek jazdy bez używania pedału sprzęgła. Przekładnia T-TRONIC posiada również tryb Eco Forty który zapewnia prędkość 40 km/h przy 1900 obr/min co daje nam niższe zużycie paliwa i niski poziom hałasu.

Kabina Serie 6C

NOWA KABINA MASTER CLASS – BEZKONKURENCYJNA WIDOCZNOŚĆ I KOMFORT

Nowoczesna, czterosłupkowa konstrukcja z płaską podłogą oraz w kabinie Master Class oferuje łatwy dostęp do fotela kierowy oraz doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Komfortowe stanowisko pracy zapewnia wielopozycyjny pneumatyczny fotel i regulowana kierownica. Główne elementy sterujące zintegrowane są na prawej konsoli dla ułatwienia obsługi. Wnętrze wykończone jest w nowoczesnym i eleganckim stylu i charakteryzuje się wysoką jakością wykonania. Doskonałe wyciszenie wraz z klimatyzacją zapewniają komfortowe warunki pracy przez długie godziny. W opcji dla podniesienia komfortu pracy dostępna jest kabina amortyzowana. Okno dachowe zapewnia doskonałą widoczność podczas pracy z ładowaczem czołowym. 14 potężnych świateł halogenowych zapewnia doskonałe oświetlenie podczas pracy w nocy.

Serie 6C

WYSOKO WYDAJNY UKŁAD HYDRAULICZNY

Nowy wydajny układ hydrauliczny o całkowitym wydatku 110 l/min. Umożliwia obsługę do 5 zaworów. W standardzie 3 pary hydrauliczne + wolny powrót. W opcji możliwość zastosowanie 5 par hydraulicznych.

6- 120 C

6-130 C

Opony – przód

440/65R28

440/65R28

Opony – tył

540/65R38

540/65R38

Długość 4WD [mm]

4400

4400

Rozstaw osi 4WD [mm]

2540

2540

Minimalna szerokość [mm]

2056

2056

Wysokość z kabiną [mm]

2805

2805

Prześwit [mm]

420

420

Waga (bez balastu) kg

4700

4700

Podane dane techniczne mają charakter informacyjny. Firma AMG, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.