SERIA 7 T4I – UNIWERSALNY I INNOWACYJNY
Nowa Seria 7 to skok technologiczny w porównaniu ze starą wersją.
Zaprojektowana z myślą o KOMFORCIE, OSIĄGACH i WYDAJNOŚCI, ten traktor spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Zapewnia operatorowi z łatwość wykonania najcięższych prac w polu jak i w transporcie. Trzy modele z tej serii wyposażone są w nowy silnik “F.P.T. NEF 6 CYL CR TAA” 24-zaworowy, sześcio-cylindrowy turbodoładowany z systemem Common Rail. “Dual Power“ zapewnia dodatkową moc na drodze i w pracach z wałkiem WOM. Te silniki dostarczają olbrzymi moment obrotowy co przekłada się na dużą wszechstronność i uciąg. Zamocowane są w ramie co pomaga w zredukowaniu drgań i hałasu w kabinie. Spełnia normę spalin Tier 4 Interim wykorzystując system SCR, który nie wpływa na osiągi silnika. Skrzynia biegów “Roboshift“ z 24 przełożeniami, 6-cio zakresowa z 4-ma biegami pod obciążeniem. Wszystkie biegi zmieniane elektronicznie łącznie z zakresami. Wyposażona w rewers elektro-hydrauliczny z regulacją czułości. Zmiana biegów odbywa się za pomocą guzików na wielofunkcyjnym podłokietniku wyposażona jest również w funkcję AutoShift zmieniający biegi automatycznie na polu i w transporcie. Skrzynia może być wyposażona w biegi pełzające do zastosowań specjalistycznych. Elektro-hydraulicznie załaczany tylny WOM wyposażony jest zamienną końcówkę wałka WOM 6 i 21 pinową i oferuje cztery prędkości 540/540E/1000/1000E. Elektroniczna kontrola wałka WOM zapewnia modulowany i płynny start maszyn. Zamknięty obwód hydrauliki zapewnia dużą wydajność i efektywność. Zapewnia wydatek hydrauliki na końcówkach złączy na poziomie 123 l/min. Możliowe jest sterowanie sześcioma zaworami zdalnie (elektrohydraulicznie). Elektronicznie sterowany tylny podnośnik zapewnia 9300 Kg udźwigu, stabilizację drgań i precyzyjną kontrolę maszyn zawieszanych. Funkcja ‚radaru‘ jest również dostępny dla operatora która zapobiega poślizgowi kół w trudnych warunkach glebowych. Ciągnik można wyposażyć w przedni WOM i TUZ o udźwigu 3500 Kg i sterowanie z zewnątrz. Przednia oś z niezależnym zawieszeniem przednich kół , oferująca kąt skrętu 55° zapewnia świetną zwrotność. Kabina najwyższej klasy zapewnia operatorowi najwyższą jakość stylistyki i komfortu pracy. Energonomia, łatwość obsługi i logika umiejscowienia przyrządów sterujących.
TIER4I FTP-NEF SILNIK Z SYSTEEM SCR
Modele z Serii 7 są zasilane przez nowe, innowacyjne silniki “FPT NEF CRTAA”. Jest to 6-cylindrowa jednostka o pojemności 6,7l z turbo sprężarką oraz z systemem wtrysku Common Rail o mocy od 165 do 212 KM. Silnik spełnia normy emisji spalin Tier 4 dzięki zastosowaniu technologii SCR (selektywna redukcja katalityczna). W technologii SCR wykorzystywany jest dodatkowy płyn który jest wtryskiwany do strumienia gazów spalinowych. Płyn dochodzi do katalizatora gdzie reaguje z spalinami i tym samym znacznie zmniejsza emisję NOx. Zoptymalizowany system wtrysku bezpośredniego w połączeniu z systemem SCR zapewnia dużą moc z ponad 40% zapasem momentu obrotowego oraz niskie zużycie paliwa. Dzięki temu ciągnik nadaje się doskonale do wszelakich zastosowań w rolnictwie.
7-175 |
7-190 |
7-215 |
|
Silnik TIER 4 INTERIM / STAGE 3B |
NEF 6 cyl |
NEF 6 cyl |
NEF 6 cyl |
Elektroniczny wysokociśnieniowy system Common Rail | |||
Chłodnica powietrza (intercooler) turbo / typu powietrze-powietrze | |||
Max moc silnika z DUAL POWER przy 1900 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
175/129 |
192/141 |
212/156 |
Moc znamionowa silnika z DUAL POWER przy 2200 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
170/125 |
188/138 |
205/151 |
Max moc silnika przy 1900 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
165/121 |
177/130 |
188/138 |
Moc znamionowa silnika przy 2200 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
159/117 |
166/122 |
181/133 |
Max moment (z DUAL POWER) (ISO TR 14396 ECE R120) |
679 (726) |
798 (867) |
810 (867) |
Wzrost momentu obrotowego (z DUAL POWER) |
34% (34%) |
51% (44%) |
40% (32%) |
Średnica cylindra / skok tłoka w mm |
104 / 132 |
104 / 132 |
104 / 132 |
Pojemnośc silnika/ liczba cylindrów/ilość zaworów |
6728 / 6 / 24 |
6728 / 6 / 24 |
6728 / 6 / 24 |
Stopień sprężenia |
17.1:1 |
17.1:1 |
17.1:1 |
Chłodzenie wodą | |||
Filtr powietrza z zinetgrowanym cyklonem wstępnym | |||
Filtr powietrza z wyrzutnikiem płynów | |||
Układ wydechowy oparty na technologii SCR (selektywnej katalitycznej redukcji) cm3 | |||
Pojemność zbiornika AdBlue |
38 |
38 |
38 |
Pojemność zbiornika paliwa |
320 |
320 |
320 |
Klucz: -standard
ROBOSHIFT PRZEKŁADNIA O MAKSYMALNEJ ELASTYCZNOŚCI
Mocne ciągniki Seri 7 muszą być w stanie sprostać wszelkim zadaniom i różnym warunkom polowym. Dlatego też inżynierowie Landini, czerpiący z wieloletniego doświadczenia wspólnie z uznaną marką ZF opracowali nową przekładnie ROBOSHIFT z elektrohydraulicznym rewersem z płynną modulacją czułości zmiany kierunku jazdy. Przekładnia obejmuje 24 biegi do przodu i tyle samo do tyłu, podzielone na 6 zakresów z 4 półbiegami z możliwością automatycznej zmiany przełożeń. Skrzynia może być rozbudowana o opcję biegów pełzających (40+40). Elektroniczne zarządzanie przekładnią oferuje dodatkowe funkcje, które operator może zaprogramować przyciskami w podłokietniku np.: wybór biegu startowego, przycisk wysprzęglania, modulacja rewersu, pomijanie zakresu. Udogodnienie AUTOSHIFT umożliwia automatyczny wybór odpowiedniego biegu na każdym zakresie dostosowany do obciążenia silnika. Multifunkcjonalny podłokietnik wyposażony jest w opatentowany przycisk „My Swich” pozwalający operatorowi zaprogramować cztery różne funkcje.
KABINA “LOUNGE CAB” – PRAWDZIWE CENTRUM STEROWANIA HIGH-TECH
Ekskluzywna czterosłupkowa kabina typu LOUNG CAB to zaawansowane technologiczne centrum dowodzenia, zapewniające operatorowi maksymalny komfort i prostotę pracy. Staranne wykończenie, fabryczne radio z Bluetooth i odtwarzacz MP3, klimatyzowany schowek, system automatycznej klimatyzacji, komfortowy fotel i ergonomiczne rozmieszczenie przyrządów sterujących sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Szeroko otwierające się drzwi osadzone na zawiasach tylnych ułatwiają dostęp do wnętrza. Panoramiczna szyba gwarantuje pełną widoczność, zwiększoną dodatkowo przez zastosowanie otwieranego szyberdachu. Fotel na zawieszeniu pneumatycznym z automatyczną regulacją wysokości, oscylujący wraz z podłokietnikiem wielofunkcyjnym obity jest Alcantarą (materiał wykonany z ultramikrowłókien, charakteryzujący się miękkością i wysoką odpornością na ścieranie). Teleskopowa kierownica regulowana wraz z wyświetlaczem pozwala ustawić kolumnę w optymalnej pozycji. Automatyczna klimatyzacja utrzymuje pożądaną temperaturę w wewnątrz kabiny niezależnie od warunków panujących za zewnątrz. Aby maksymalnie zwiększyć komfort kierowcy, dostępna jest elektronicznie sterowana hydrauliczna amortyzacja kabiny.
UKŁAD HYDRAULICZNY I ELEKTRONICZNIE STEROWANY PODNOŚNIK
Układ hydrauliczny o zamkniętym obiegu i z inteligentnym systemem doboru wydatku. System jest wyposażony w pompę o zmienny wydatku. Wydatek całkowity wynosi 167 l/min z czego 123 l/min jest dostarczane do podnośnika i zaworów zewnętrznych. Zastosowanie systemu Load-sensing powoduje, że pompa dostarcza dokładnie taką ilość oleju jaką w danym momencie układ potrzebuje. Przycisk podnoszenia/opuszczania jest umieszczony na wielofunkcyjnym sterowniku umożliwiając tym samym precyzyjne sterowanie podnośnikiem. Tylny TUZ kat III o maksymalnym udźwigu 9 300 kg.
7- 175 |
7-190 |
7-215 |
|
Opony – przód |
480/65R28 |
540/65R30 |
540/65R30 |
Opony- tył |
600/65R38 |
650/65R42 |
650/65R42 |
A Maksymalna długość z obciążnikami [mm] |
5260 |
5360 |
5360 |
B Minimalna szerokość [mm] |
2430 |
2430 |
2430 |
C Rozstaw osi [mm] |
2750 |
2820 |
2820 |
D Wysokość z kabiną [mm] |
2920 |
3055 |
3055 |
E Prześwit 4 WD [mm] |
550 |
650 |
650 |
Waga całkowita bez obciążników [kg] |
6550 |
7350 |
7350 |
Podane dane techniczne mają charakter informacyjny. Firma AMG, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.