SERIA 6 T4I STWORZONY DO PRACY
Każdy ciągnik Landini odzwierciedla poświecenie i pasję osób zaangażowanych w powstanie nowoczesnych i niezawodnych ciągników. Seria 6 T4I jak najbardziej wpisuje się w ten kanon. Ciągniki o mocy od 143 do 212 KM oferują najlepszą technologię, wysoki komfort pracy oraz dużą wydajność. Wszystkie trzy modele serii zasilane są nowymi silnikami FPFPT NEF 6 CYL CR TAAT z turbo z systemem wtrysku Common Rail. Jest to czterocylindrowa jednostka o pojemności 4,5 l, spełniająca normy emisji spalin Tier 4 dzięki zastosowaniu system SCR, który redukuje emisję spalin bez wpływu na wydajność silnika. Seria 6 ma zwiększony rozstaw osi co znacząco poprawia stabilność i manewrowanie. Ciągniki wyposażony w nowoczesną przekładnia Roboshift z 24 biegami do przodu o 24 do tyłu (6 zakresów z 4 półbiegami z możliwością automatycznej zmiany przełożeń) z elektrohydraulicznym rewersem z płynną regulacją czułości zmiany kierunku jazdy. Przekładnia jest sterowana elektronicznie za pomocą przycisków umieszczonych w wielofunkcyjnym podłokietniku dodatkowo wyposażona jest w opcje „Autoshift” zapewniającą łatwiejszą prace w terenie lub w czasie transportu. W opcji dostępna jest przekładnia z biegami pełzającymi. Elektro-hydraulicznie tylny WOM z wałkiem z wymienną końcówką oferuje zakres 4 prędkości obrotów 540/540E/1000/1000E. Elektroniczne sterowaniem WOM’em zapewnia płynny rozruch. Układ hydrauliczny o zamkniętym obiegu i z inteligentnym systemem doboru wydatku. System jest wyposażony w pompę o zmienny wydatku. Wydatek całkowity wynosi 167 l/min z czego 123 l/min jest dostarczane do podnośnika i zaworów zewnętrznych. Elektronicznie sterowany tylny podnośnik dzięki kontroli na wielofunkcyjnym podłokietniku gwarantuje precyzyjną obsługę narzędzi oraz zapewnia udźwig 9 300 kg. Czujnik radar (czujnik rzeczywistej prędkości kół) dostępny jest w opcji i pozwala w trudnych warunkach terenowych zmniejszyć poślizg kół. Również w opcji dostępny jest przedni WOM i TUZ o udźwigu 3500 kg. Niezależne zawieszenie przedniej osi sterowane elektronicznie zostało opracowane aby zapewnić niezależną amortyzacje każdego koła osobno. Kąt skrętu 550 zapewnia doskonałą zwrotność. Nowa nowoczesna kabina „Longe Cab” stanowi prawdziwe centrum High-tech, zaprojektowana aby zaoferować operatorowi bezpieczne, funkcjonale i wysoko komfortowe miejsce pracy. Ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterujący zapewnia łatwą i wygodną obsługę. Wnętrze wykonane jest z wysokogatunkowych materiałów używanych w przemyśle motoryzacyjnym.
F.P.T Tier4 – SILNIK Z SYSTEMEM SCR
Modele z Serii 6 są zasilane przez nowe, innowacyjne silniki „FPT NEF CRTAA”. Jest to 4-cylindrowa jednostka o pojemności 4,5l z turbo sprężarką oraz z systemem wtrysku Common Rail. Silnik spełnia normy emisji spalin Tier 4 dzięki zastosowaniu technologii SCR (selektywna redukcja katalityczna). W technologii SCR wykorzystywany jest dodatkowy płyn który jest wtryskiwany do strumienia gazów spalinowych. Płyn dochodzi do katalizatora gdzie reaguje z spalinami i tym samym znacznie zmniejsza emisję NOx. Zoptymalizowany system wtrysku bezpośredniego w połączeniu z systemem SCR zapewnia dużą moc z ponad 40% zapasem momentu obrotowego oraz niskie zużycie paliwa. Dzięki temu ciągnik nadaje się doskonale do wszelakich zastosowań w rolnictwie.
|
6-145 |
6-160 |
6-175 |
Silnik TIER 4 INTERIM / STAGE 3B |
NEF 4 cyl |
NEF 4 cyl |
NEF 4 cyl |
Elektroniczny wysokociśnieniowy system Common Rail |
|
|
|
Chłodnica powietrza (intercooler) turbo / typu powietrze-powietrze |
|
|
|
Max moc silnika z DUAL POWER przy 1900 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
175/129 |
||
Moc znamionowa silnika z DUAL POWER przy 2200 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
170/125 |
||
Maksymalna Moc znamionowa silnika przy 1900 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
143/105 |
160/118 |
166/122 |
Moc znamionowa silnika przy 2200 obr/min (ISO TR 14396 ECE R120) |
135/99 |
152/112 |
160/118 |
Max moment (z DUAL POWER) (ISO TR 14396 ECE R120) |
590 (—) |
676 (—) |
680 (700) |
Wzrost momentu obrotowego (z DUAL POWER) |
37% (—) |
40% (—) |
33% (29%) |
Średnica cylindra / skok tłoka w [mm] |
104 / 132 |
104 / 132 |
104 / 132 |
Pojemność silnika/ liczba cylindrów// ilość zaworów |
4.500 / 4 / 16 |
4.500 / 4 / 16 |
4.500 / 4 / 16 |
Układ wydechowy oparty na technologii SCR |
|
|
|
Pojemność zbiornika AdBlue |
38 |
38 |
38 |
Pojemność zbiornika paliwa |
280 |
280 |
280 |
Klucz: – standard
NOWA, INNOWACYJNA PRZEKŁADNIA ROBOSHIFT Z OPCJĄ „AUTOSHIFT”
Mocne ciągniki Seri 6 muszą być w stanie sprostać wszelkim zadaniom i różnym warunkom polowym. Dlatego też inżynierowie Landini, czerpiący z wieloletniego doświadczenia wspólnie z uznaną marką ZF opracowali nową przekładnie ROBOSHIFT z elektrohydraulicznym rewersem z płynną modulacją czułości zmiany kierunku jazdy. Przekładnia obejmuje 24 biegi do przodu i tyle samo do tyłu, podzielone na 6 zakresów z 4 półbiegami z możliwością automatycznej zmiany przełożeń. Skrzynia może być rozbudowana o opcję biegów pełzających (40+40). Elektroniczne zarządzanie przekładnią oferuje dodatkowe funkcje, które operator może zaprogramować przyciskami w podłokietniku np.: wybór biegu startowego, przycisk wysprzęglania, modulacja rewersu, pomijanie zakresu. Udogodnienie AUTOSHIFT umożliwia automatyczny wybór odpowiedniego biegu na każdym zakresie dostosowany do obciążenia silnika.
KABINA LOUNG CAB – PRAWDZIWE CENTRUM STEROWANIA HIGH-TECH
Ekskluzywna czterosłupkowa kabina typu LOUNG CAB to zaawansowane technologiczne centrum dowodzenia, zapewniające operatorowi maksymalny komfort i prostotę pracy. Staranne wykończenie, fabryczne radio z Bluetooth i odtwarzacz MP3, klimatyzowany schowek, system automatycznej klimatyzacji, komfortowy fotel i ergonomiczne rozmieszczenie przyrządów sterujących sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Szeroko otwierające się drzwi osadzone na zawiasach tylnych ułatwiają dostęp do wnętrza. Panoramiczna szyba gwarantuje pełną widoczność, zwiększoną dodatkowo przez zastosowanie otwieranego szyberdachu. Fotel na zawieszeniu pneumatycznym z automatyczną regulacją wysokości, oscylujący wraz z podłokietnikiem wielofunkcyjnym obity jest Alcantarą (materiał wykonany z ultra mikrowłókien, charakteryzujący się miękkością i wysoką odpornością na ścieranie). Teleskopowa kierownica regulowana wraz z wyświetlaczem pozwala ustawić kolumnę w optymalnej pozycji. Automatyczna klimatyzacja utrzymuje pożądaną temperaturę w wewnątrz kabiny niezależnie od warunków panujących za zewnątrz. Aby maksymalnie zwiększyć komfort kierowcy, dostępna jest elektronicznie sterowana hydrauliczna amortyzacja kabiny.
UNIKATOWE POŁĄCZENIE HYDRAULIKI I ELEKTRONIKI
SYSTEM HYDRAULICZNY LOAD-SENSING Układ hydrauliczny o zamkniętym obiegu i z inteligentnym systemem doboru wydatku. System jest wyposażony w pompę o zmienny wydatku. Wydatek całkowity wynosi 167 l/min z czego 123 l/min jest dostarczane do podnośnika i zaworów zewnętrznych. Zastosowanie systemu Load-sensing powoduje, że pompa dostarcza dokładnie taką ilość oleju jaką w danym momencie układ potrzebuje.
ELEKTRO-HYDRAULICZNIE STEROWANY TYLNY PODNOŚNIK
Przycisk podnoszenia/opuszczania jest umieszczony na wielofunkcyjnym sterowniku umożliwiając tym samym precyzyjne sterowanie podnośnikiem. Tylny TUZ kat III o maksymalnym udźwigu 9 300 kg.
6- 145 |
6-160 |
6-175 |
|
Przedmie opony |
540/65R28 |
540/65R28 |
540/65R28 |
Tylnie opny |
600/65R38 |
600/65R38 |
600/65R38 |
A Maksymalna długość z obciąznikami [mm] |
5070 |
5070 |
5070 |
B Minimalna szerokość [mm] |
2430 |
2430 |
2430 |
C Rostaw osi [mm] |
2600 |
2600 |
2600 |
Podane dane techniczne mają charakter informacyjny. Firma AMG, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.